Δευτέρα 25 Απριλίου 2016

Ένας απλός τρόπος αυτοαξιολόγησης της παρουσίας του ξενοδοχείου σας στο διαδίκτυο


Θα κατεβάζατε ποτέ ομάδα σε ποδοσφαιρικό αγώνα με τραυματισμένους παίκτες; Προφανώς όχι, αφού θα ξέρατε από πριν το αποτέλεσμα. Με την ίδια λογική, με τι προοπτική ένα ξενοδοχείο διεκδικεί από την πίτα των ταξιδιωτών όταν δεν έχει ολοκληρωμένη διαδικτυακή παρουσία;

Το κάθε τι εξελίσσεται γύρω μας είναι η αλήθεια, αλλά η ταχύτητα των αλλαγών και η ένταση του ανταγωνισμού στον τουρισμό έχει αυξημένους ρυθμούς, σε σχέση με άλλες οικονομικές δραστηριότητες.

Αυτό κάνει τη δουλειά του ξενοδόχου εξαιρετικά δύσκολη, καθώς είναι  αναγκασμένος να παρακολουθεί τις εξελίξεις της τεχνολογίας περισσότερο από όσο δίνει βάση στην πραγματική του δουλειά που είναι η φιλοξενία των επισκεπτών.

Πριν λίγα χρόνια η διαδικτυακή παρουσία απαιτούσε μια ιστοσελίδα. Σήμερα μια ιστοσελίδα από μόνη της είναι εντελώς ανίσχυρη στο αχανές διαδικτυακό περιβάλλον του τουρισμού. Πολύ περισσότερο δε, αν αυτή η ιστοσελίδα δεν είναι φιλική προς τα κινητά είναι σχεδόν σαν να μην υπάρχει.

Αναγκαστικά όμως η διαδικτυακή παρουσία των ξενοδοχείων περνάει και από τα social media. Ξενοδοχείο που δεν έχει ενεργή παρουσία στα social media, επίσης κατεβαίνει στον αγώνα για να χάσει.

Αυτές οι δύο παράμετροι, η προσαρμογή σε κινητά και η παρουσία στα social media παίζουν πλέον καθοριστικό  ρόλο στον τελικό στόχο του κάθε ξενοδόχου που είναι η αύξηση των απευθείας κρατήσεων.

Άμεσα λοιπόν, μπορείτε να κάνετε δυο πολύ απλά κινήσεις για να αξιολογήσετε την παρουσία σας :
  1. Ελέγξτε αν η ιστοσελίδα του ξενοδοχείου σας είναι φιλική προς τα κινητά
  2. Πραγματοποιήστε μια ανασκόπηση στη σελίδα του ξενοδοχείου σας στο fb. Κάθε πότε ανεβάζετε αναρτήσεις, τι είδους περιεχόμενο έχουν, υπάρχει ανταπόκριση από τους θαυμαστές.
Το  1 είναι πολύ εύκολο να το εντοπίσετε. Η’ είναι φιλική η ιστοσελίδα του ξενοδοχείου σας ή δεν είναι. Δεν υπάρχει ενδιάμεση κατάσταση. 

Για το 2, τα πράγματα είναι πιο δύσκολα. Η αξιολόγηση απαιτεί να κρίνεις την παρουσία του ξενοδοχείου με όρους φωτογραφίας, μάρκετινγκ, σωστής κειμενογραφίας κ.λπ. Γιατί δυστυχώς ή ευτυχώς όλα αυτά παίζουν ρόλο. Μια κακή φωτογραφία, ένα κακογραμμένο κείμενο, αναρτήσεις χωρίς προγραμματισμό, είναι ζητήματα που δημιουργούν εντυπώσεις και αντικατοπτρίζουν στο μυαλό των επισκεπτών την ποιότητα του ξενοδοχείου. 

Εσείς λοιπόν δεν έχετε κανένα λόγο να καθυστερείτε. Προχωρήστε τώρα μόνοι σας  στη δική σας αυτοαξιολόγηση: