Πέμπτη 6 Οκτωβρίου 2016

Ετσι μετριέται η αποδοτικότητα κάθε διαφήμισης. Δεν υπάρχει ούτε ευρώ για χάσιμο


Για εμάς που ασχολούμαστε με τη διαδικτυακή διαφήμιση τα πράγματα έχουν σφίξει πάρα πολύ. Παλαιότερα μπορούσε ο κάθε διαφημιστής να αραδιάσει για τον εαυτό ή την εταιρία του ένα σωρό υπερβολές ή ανακρίβειες σχετικά με το πόσο καλός είναι. Αν βέβαια η διαφήμιση δεν πετύχαινε το στόχο της υπήρχαν δικαιολογίες για όλες τις αιτίες που φταίνε, αλλά πάντα ο διαφημιστής προσπαθούσε να πείσει ότι αυτός είχε κάνει τέλεια δουλειά.

Σήμερα, τα παραμύθια γύρω από τη διαφήμιση ξενοδοχείων δεν έχουν δράκους. Ξέρετε γιατί; Μα γιατί έχουν εξελιχθεί τόσο πολύ τα εργαλεία στο διαδίκτυο ώστε όλα να είναι μετρήσιμα. 
Τώρα μπορεί να γνωρίζει κάθε ξενοδοχείο, η κάθε επιχείρηση γενικότερα, αν διαθέτοντας ένα συγκεκριμένο ποσό για διαφήμιση υπήρξε απόδοση και πόση ακριβώς ήταν αυτή. 

Επειδή όση ώρα θα διαβάζετε αυτό το άρθρο, είναι πιθανό  να έχουν φτάσει στο email σας νέες προτάσεις συνεργασίας από διαφημιστικές εταιρίες, χρήσιμο είναι να μάθετε τους βασικούς δείκτες μέτρησης για την απόδοση των χρημάτων σας στη διαδικτυακή διαφήμιση, οι οποίοι είναι αδιαμφισβήτητοι!

Ξεκινάμε; Φύγαμε!

Conversion Rate
Ποιο ποσοστό από την επισκεψιμότητα από κάθε κανάλι διαφήμισης  (διαφήμιση στο google, facebook, emails, site κ.λπ.) μετατρέπεται σε κρατήσεις.

Κόστος απόκτησης πελάτη
Είναι ένας δείκτης που σας δείχνει πόσα χρήματα δαπανάτε σε κάθε κανάλι διαφήμισης και πόσοι πελάτες έρχονται μέσω αυτού.  Άρα γνωρίζετε ποιο είναι το πιο αποδοτικό κανάλι διαφημισης ώστε σε αυτό να επενδύετε περισσότερα χρήματα.

Return on Investment (ROI)
Είναι το ποσό που σας επιστρέφεται από κρατήσεις δωματίων, έναντι του ποσού που δαπανήθηκε για διαφήμιση.

Μέσος όρος παραμονής στο site
Είναι ένας δείκτης κλιεδί για την επιτυχία αφού φανερώνει πόσο το το ξενοδοχείο μέσω του συγκεκριμένου site προσελκύει επισκέπτες.

Μέσος όρος σελίδων ανά επίσκεψη
Είναι ένας δείκτης του κατά πόσο ενδιαφέρον προκαλεί το site και ποιες σελίδες του συγκεκριμένα.


Bounche Rates
Δείχνει ποιες σελίδες είναι αδιάφορες και απωθούν τους επισκέπτες. Με λίγα λόγια είναι αυτές οι σελίδες από τις οποίες οι επισκέπτες φεύγουν από το site.

Μήπως μπερδευτήκατε με νούμερα και δείκτες; 
Είναι το αναγκαίο κακό… και για εσάς που έχετε ξενοδοχείο και για εμάς που σχεδιάζουμε καμπάνιες για να αυξάνονται οι απευθείας κρατήσεις…
και επειδή σκοπός μας δεν είναι να σας μπερδέψουμε περισσότερο, θα αφήσουμε άλλους δείκτες για την επόμενη φορά..