Δευτέρα 10 Οκτωβρίου 2016

Μήπως χάνετε πελάτες λίγο πριν την κράτηση; Φέρτε τους πίσω με retargeting


Το retargeting (επαναστόχευση) είναι η λύση. Το χρησιμοποιείτε; 
Υπάρχουν διάφορες έρευνες σχετικά με τη συμπεριφορά των ταξιδιωτών που βρίσκονται στη διαδικασία για να πραγματοποιήσουν κράτηση on line.

Το χειρότερο από όλα τα νούμερα που προκύπτει από αυτές τις έρευνες ξέρετε ποιο είναι;
Μα, οτι περισσότεροι από το 80% όσων είναι έτοιμοι να κάνουν on line κράτηση, την αφήνουν ανολοκλήρωτη.

Είναι η στιγμή που αν είστε υπεύθυνος για τις κρατήσεις στο  ξενοδοχείο πρέπει να αρχίσετε να το ψάχνετε.

Έχει τύχει να γνωρίζετε γιατί δε ολοκληρώνουν την κράτηση οι υποψήφιοι πελάτες σας και εν τέλει την αναβάλλουν;

  • To 40% θέλει να συνεχίσει την έρευνα αγοράς
  • Το 35 % θεωρεί την τιμή υψηλή και θέλει να δει για κάτι καλύτερο ώστε ν συγκρίνει
  • Το 20% θέλει να το συζητήσει με τους υπόλοιπους συνταξιδιώτες
  • Το 15% τα παρατάει γιατί θεωρεί τη διαδικασία αρκετά πολύπλοκη
  • Το 8% για τεχνικούς λόγους εγκαταλείπει (πχ κακή σύνδεση, μη φιλικό site σε κινητά)
  • Το 7% βρίσκει ζητήματα που του δημιουργούν αναστολές – φοβίες  κατά τη διάρκεια της πληρωμής.

Στο τέλος όλης της διαδικασίας αυτοί οι επισκέπτες, μπορεί να κλείσουν τελικά στο ξενοδοχείο σας αφού επανέλθουν  (από τη ίδια ή άλλη συσκευή) ή πολύ πιθανό είναι να κλείσουν σε κάποιο άλλο ξενοδοχείο με παρόμοια χαρακτηριστικά. Με λίγα λόγια δι’ ασήμαντον αφορμήν μπορεί να χάνετε πελάτες.

Πως μπορείτε να αντιμετωπίσετε αυτόν τον κίνδυνο;
Το retargeting είναι η πιο αποτελεσματική λύση σε αυτήν την περίπτωση. Με απλά λόγια και με μέτρο πάντα, υπενθυμίζετε στον παρολίγον πελάτη σας την παρουσία του ξενοδοχείου σας και τον ξανακαλείτε να συνεχίσει τη διαδικασία κράτησης.Το ποσοστό που τελικά επιστρέφει είναι πολύ μεγάλο!

Η δυνατότητα για retargeting είναι εφικτή τα τελευταία χρόνια και η πιο αποτελεσματική μέθοδος να επαναφέρετε πελάτες ή για να υπενθυμίζετε ότι το ξενοδοχείο είναι εδώ και τους περιμένει. Και πιστέψτε μας... θα δείτε αποτελέσματα!

Το ερώτημα είναι τώρα πια… εσείς χρησιμοποιείτε το retargeting ή αφήνετε τους πιθανούς πελάτες να γίνονται πελάτες σε άλλα ξενοδοχεία;