Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου 2016

3 προτάσεις για επιτυχημένο email marketing των ξενοδοχείων: Κάντε το ακόμα πιο δυνατό.



Δύσκολα βρίσκεις σήμερα ξενοδοχείο που να μην είναι εξαρτώμενο από τα μεγάλα booking sites και τις επίσης μεγάλες προμήθειες.

Στο παιχνίδι της απεμπλοκής από τους μεσάζοντες και στη δημιουργία απευθείας κρατήσεων υπάρχει όμως ένας μεγάλος σύμμαχος.

Είναι το email και το σχετικό του marketing. Αν δεν το χρησιμοποιείτε σήμερα για να προσεγγίσετε αγορές και πελάτες, θα έπρεπε ήδη να το χρησιμοποιείτε από χθές!

Το email είναι προσωπική μέθοδος επικοινωνίας η οποία έχει μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα στη δημιουργία πωλήσεων – κρατήσεων, σε σχέση με άλλα εργαλεία.. Αυτό συμβαίνει γιατί μπορεί να δημιουργεί σχέσεις διαχρονικές και μεγαλύτερης εμπιστοσύνης, με παλιότερους πελάτες ή με δυνητικά νέους.

Σας μεταφέρουμε 3 προτάσεις από τη διεθνή και την ελληνική εμπειρία για το email marketing που μετράνε... ακολουθήστε τις και θα κερδίσετε! Και φυσικά τότε θα μας θυμηθείτε!

1.       Το ελκυστικό πρόσωπο επικοινωνίας
Δώστε στο ξενοδοχείο ένα ελκυστικό πρόσωπο και φιλικό. Δηλαδή, κάποιο στέλεχος του ξενοδοχείου είναι προτιμότερο να απευθύνεται στους λήπτες του email αντί να στέλνει email ένα άψυχο κτίριο όπως είναι ένα ξενοδοχείο. Αρχίστε να σκέφτεστε τώρα ποιο μπορεί να είναι αυτό το πρόσωπο. Εσείς ή κάποιο άλλος;

2.       Το χτίσιμο μακρόχρονης και ασφαλούς σχέσης με ταξιδιώτες
Κανένας τρόπος διαδικτυακού μάρκετινγκ μέσω email δεν έφερε πελάτες από τη μια μέρα στην άλλη. Για το λόγο αυτό, άλλωστε, είναι σημαντικότερο το χτίσιμο σχέσεων με τους παλιούς ή τους εν δυνάμει πελάτες. Αυτή η σχέση θα οδηγήσει πολλούς στην απευθείας επαφή μαζί σας σε κάθε επόμενη κράτηση. Αυτό είναι το ζητούμενο.
Για τον τρόπο που χτίζεται η σχέση θα έχουμε ένα ξεχωριστό άρθρο.. αξίζει και θα το έχετε σε λίγες μέρες!

3.       Η δύναμη της πιθανής έλλειψης
Πάντα η ύπαρξη μια προσφοράς με περιορισμένα δωμάτια ή για περιορισμένο χρόνο δημιουργεί το άγχος στους πιθανούς πελάτες μήπως τη χάσουν. Ετσι χωρίς περιττές σκέψεις είναι πολύ πιο πιθανό να προχωρήσουν σε κράτηση. Προσοχή όμως . Η δύναμη αυτής της μεθόδου είναι τόσο καλύτερη όσο ποιο καλά έχει χτιστεί η σχέση ξενοδοχείου – πελάτη.

Συμπέρασμα:
Το email marketing μπορεί να είναι το πιο αποτελεσματικό εργαλείο για τη δημιουργία απευθείας κρατήσεων.  Αρκεί όμως να υπενθυμίζετε την παρουσία την παρουσία του ξενοδοχείου σας με emails τα οποία θα βασίζονται σε συγκεκριμένη στρατηγική προσέγγισης πελατών και θα πληρούν ορισμένες προδιαγραφές marketing. Δεν αρκεί. Το email marketing είναι εδώ.
Χρησιμοποιήστε το.