Τρίτη 19 Απριλίου 2016

Άλλα τα κείμενα για ένα σύγχρονο ξενοδοχείο και άλλα για τα… Αrlekin!



Οι πελάτες δεν «διαβάζουν κείμενα». Προσπαθούν να νοιώσουν τα κείμενα! 
Και θυμούνται μόνο τις σημαντικές πληροφορίες, γιατί αυτές ψάχνουν.
Ελάτε στη θέση του υποψήφιου ταξιδιώτη. Πριν καταλήξει στο ξενοδοχείο της αρεσκείας του, έχει πλοηγηθεί σε τουλάχιστον 25 ιστοσελίδες και έχει δει - τουλάχιστον - άλλα 30 ξενοδοχεία. Αυτά αναφέρουν οι οι στατιστικές του Ελληνικού και του Παγκόσμιου τουρισμού. Φανταστείτε δηλαδή κάποιον να διαβάζει ατελείωτα κείμενα σε κάθε μια από τις 30 ιστοσελίδες, στις περισσότερες από τις από τις οποίες … τα κείμενα είναι τα ίδια μεγάλα και βαρετά: «Στο μοναδικής ομορφιάς  ξενοδοχείο μας, θα μείνετε σε ένα εξαιρετικό δωμάτιο που έχει επίσης μοναδική θέα…». Δυστυχώς, δεν υπερβάλλουμε γιατί τα παραπάνω, λίγο απέχουν από αυτά που διαβάζει κάποιος, σε ποσοστό  70% στα καταλύματα στην Ελλάδα.


Μην ξεχνάτε λοιπόν: Οι πελάτες δεν «διαβάζουν κείμενα». Προσπαθούν να νοιώσουν τα κείμενα ! , Και θυμούνται – γιατί αυτές ψάχνουν – μόνο τις σημαντικές πληροφορίες. Γι΄αυτό : βάλτε τις σημαντικές πληροφορίες πρώτες !

Οι μελέτες δείχνουν ότι το 80% διαβάζουν μόνο τον τίτλο αλλά από αυτούς μόνο το 20% θα συνεχίσει να διαβάσει το κείμενο. Υπάρχει λοιπόν κλειδί στην επιτυχία των κειμένων και αυτό είναι από τη μια ένας τίτλος που θα προκαλέσει το ενδιαφέρον και στη συνέχεια ένα κείμενο – μικρό και περιεκτικό - που θα δίνει ουσιαστικές πληροφορίες αποφεύγοντας ανούσιες γενικότητες που δεν ενδιαφέρουν κανέναν.


Συμβουλή:


όσο και αν πιστεύετε ότι ένα κείμενο μπορεί να το γράψει οποιοσδήποτε, αλλάξτε άποψη όσο το δυνατόν συντομότερα! Ο αγαπημένος σας εξάδελφος, η μελετηρή σας κόρη ή ο υπάλληλος που ασχολείται με τις προμήθειες… ΔΕΝ είναι αυτοί που θα σας γράψουν τα κείμενα και μάλιστα με μηδενικό κόστος. Αυτό, είναι δουλειά ειδικού. Όσο δεν τον χρησιμοποιείτε, χάνετε στην πραγματικότητα πελάτες που τελικά αδιαφόρησαν, δηλαδή χάνετε κρατήσεις! Με το 5% των χρημάτων που χάνετε, θα μπορούσατε να πληρώσετε κάποιον που αυτή είναι η δουλειά του, για… να μην χάσετε το υπόλοιπο 95 %. Σκεφτείτε το!